nedjelja, 17. ožujka 2013.

Zbogom Krešo!


2 komentara:

  1. Onda sam mu, iznervirana tolikom bezobraštinom i lažljivošću (kakve, srećom, u životu nisam srela), uputila sljedeći mail (priznajem, ne baš pametno, ali pretpostavljam da razumijete stupanj iznerviranosti):
    Kresimire,
    HRTnovimediji su sluzbeni YouTube kanal Hrvatske radiotelevizije u cijem je vlasnistvu polovica materijala koje si ti ukrao i na njima zaradjivao.
    Mi smo prosli dugotrajni proces dokazivanja naseg vlasnistva nad tim ukradenim materijalima i sada smo u partnerskom odnosu s YouTubeom te mozemo skidati sve nase materijale i rusiti kanale bez dodatne provjere. Sto znaci da cemo srusiti i svaki buduci kanal koji otvoris a na njemu budu nasi materijali.
    Takodjer, vrlo smo blizu i otkrivanju tvoga pravog identiteta a onda slijedi kaznena prijava jer to cime se bavis je kriminal.
    YouTubeu mozda mozes lagati da tv kanal Hercegbosna postoji, davati lazne adrese i brojeve mobitela, ali ne zadugo.

    OdgovoriIzbriši
  2. U roku od doslovno 5 minuta sam dobila ovaj odgovor od tog kriminalca:

    Draga Tamarice
    Od milijardu kanala na YouTubeu koji objavljivaju vaše uratke, baš ste se na mene namjerili. ii samo meni ukanjate video materijale?
    Baš lijepo :)
    Inače, neznam da li vas je tko naučio, da se ''službeni'' emailovi šalju sa @hrt.hr adrese, a ne sa free emaila (kao gmaila npr.).
    Legitimnost ravna nuli.
    Vi niste službeni partneri sa YouTubeom, već ste obični partner, bez pristupa content id systemu.
    A što se tiče prijetnje u vezi otkrivanja moga identiteta, samo naprijed, neki od vas u hrt-u nisu čuli nit za proxye/vps-ove/spoofing itd ... :)
    Ja ću se vratiti nazad, kad tad, samo da Vam dokažem da mi ne možete ništa.
    A na kraju ću da obrišem videe sa hrt-a kad se vratim, samo da dokažem svoju poentu.

    PS: Čovjek ne može da bude na godišnjem odmoru par tjedana a da se ovako nešto ne desi heh ...
    PS2: Ako Vam se da loviti čovjeka koji živi u prekooceanskim zemljama, samo naprijed.

    Lijep pozdrav
    Anonymous.

    OdgovoriIzbriši